tisdag 16 juni 2009

FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEN!!!

Jajjemen!! Nu har jag tagit studenten och jag kan meddela att det va den bästa dagen hittills!!! Kommer dock sakna alla så otroligt mycket, komisparna och två av lärarna såklart, Ulf och Anna.

Att ha fått umgås och lära känna er har varit en resa och jag har funnit vänner jag inte trodde det var möjligt att finna. Ni har vairt där genom bra och dåliga tider och stöttat mig, jag kommer aldrig att glömma det. Självklart får vi inte tappa kontakten och vi måste ju parta loss nu när vi är fria från skolan! ;) Älskar er hur mycket som helst och saknar er redan!

Världens bästa klass!!!

Malin, Jenny och Miranda

Jag och Ulf

Öppnar champagnen, ni ska vi fira!!

Ulf och Anna (Djurvårdarnas pappa och mamma.)

2 kommentarer:

  1. Hallå där!!!
    STORT!!!! GRATTIS!!! till examen. Vilka toppenfina bilder du tagit & duktig med hundar i & utanför utställningsringen. Mors & fars lär vara mäkta stolt!!!!

    Kramar från oss alla hundtoka i Stöcksjö. ;=)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Tack så mkt :) haha aa vi får äl hopaps att dom är det ;)

    SvaraRadera