måndag 18 oktober 2010

Troy

Nu var det ett tag sen jag uppdaterade och lite saker har hänt.
Först och främst så har det bytts namn på Chippens lilla valp från Indy till Troy. Den lilla tuffingen mår bara bra och detsamma gäller våra små liv.

Jag har varit ute och tränat ganska mycket med Sammy på senaste tiden och har mest fokuserat på att fånga en frisbee i luften och både han och jag tycker det är jätte kul och det bästa är att se framstegen han gör. Han är absolut inte rädd för att flyga upp i luften och fånga den vilket är extremt positivt! är jätte nöjd.
Jag ska försöka få någon att hjälpa mig med träningen så jag kan få lite bilder som jag kan lägga ut här så ni får se hur duktig han är.

Aja, här kommer iallafall lite bilder på Troy från när han var här och hälsade på!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar