söndag 14 mars 2010

Pappisträff

Då har vi gjort bort ännu en pappisträff och denna gång var det mycket trevligt att både träffa lite nya människor och hundar samtidigt som andra mer kända hundar och människor var där. Vovvarna busade mycket och tyckte det var jätte kul att träffa kompisarna. Dock var det lite för ljust för att fota, många av bilderna blir överexponerade och jag orkade inte riktigt fota så mycket idag. Men några bilder blev det i alla fall.
Nästa träff kommer vi senare lägga en helg pa utställning så det blir alltså den 18/4-10!

Alfons

Greta

Alfons igen

Rulle var oxå med :)

Lilla tjejen igen.

3 kommentarer:

  1. Tack för fina bilder !, nihar sett min mailardess va ?! Mvh Karin och Alfons

    SvaraRadera
  2. Hej Karin. Jepp vi ahr sett din mail. Tyvärr så var de flesta bilder så lika varandra så dom blev inte så kul men kanske nästa gång det går att få fer bilder på honom och kanske även på utställningen :)

    SvaraRadera
  3. superfina bilder som vanligt!
    Vi måste juh boka in oss på kursen tillsammans snart också om du inte redan har gjort det :P

    haha kan nog hålla med där, fel låt vann men samtidigt en av de bättre, skulle inte vilja se pernilla eller darin direkt :S :P

    haha kan tänka mig det, jag och hästar är ju på en nybörjar nivå så ett proffs som du skulle nog bara stå och gapflabba! Haha ganska bra att man har jobbat ensam...mohahah :P

    ja det måste vi, och du måste hjälpa mig med datorn...blir tokig :P hmm micka min... dataväska! Vi skulle ju storma henne.

    Var Alice bra? Det blev i alf en lugn kväll för oss, Tove har en superfin lägenhet! Tacco middag+ melodifestivalen, Ida kom inte. Hon och ankan haDe varit ute till halv 7 på morgonen så Ida mådde dåligt och fick köras hem till vännäs :P Men det måste vi i alla fall göra om :)

    SvaraRadera