söndag 10 januari 2010

Snöbus

Eftersom att det inte blev någon pappisträff idag så blev det en långpromenad med hundarna och de tyckte att det var jätteroligt att leka i snön och jaga snöbollar. Själv förstår jag inte var de får energin ifrån för Sammy speciellt kan springa i djupsnön hela dagen om han fick.

Självklart så fick kameran följa med ut idag i det fina vädret, skulle bara vilja att det skulle bli lite bättre ljus och att slen skulle stå lite högre på himlen men det är väl bara att vänta antar jag.

Här kommer bilderna.




2 kommentarer:

  1. Hej Jenny :)

    Du som vanligt har du tagit enormt härliga bilder på Sam och Chip.Jag knycker några av dem och hoppas det är okey :).
    Du ska se Baltazar....hans ena öra har börjat att hänga mellan varven.Hoppas det är övergående!!!

    Vi hörs

    Kram Karin och gänget i holmsund

    SvaraRadera
  2. fina bilder fast det var lite klagomål på ljuset, men jag längtar till dess också ;)

    Som svar på ditt inlägg i min blogg så jag jag bara svara att självklart borde vi göra det, är grymt sugen på att bli en i ett team hundar som flyger fram över den snö täckta marken :P
    och självklart ska vi inte dit, det skulle kännas mysko :S :D

    SvaraRadera