torsdag 26 februari 2009

Nya bilder

Tänkte lägga in lite nya bilder och uppdatera er lite gällande hundarna.

Det har inte hänt så mycket sen sist. Det har kommit massvis med snö vilket jag inte tror någon har missat men hundarna tycker det är jätte kul! Dom simmar runt i djupsnön och jagar snöbollar. Jag fattar inte, dom har hur mycket ork som helst! Galet!

Jag har haft Sammy med mig på skolan ett antal gånger dom senaste veckorna och han har varit jätte duktig. Har tränat lite inkallningar med störningar och kvar liggande både med och utan störningar, han har klarat det galant och vi har även kört lite agility bara för skojskull :) Han har dock börjat bli över taggad och börjar då hoppa och bita efter händerna men det ska vi träna bort. Han är ändå en riktig ängel, sitter helt tyst på lektionerna och charmerar alla ;P

Men annars har det inte hänt så mycket som sagt...
Här kommer lite uppställnings bilder på Chip och några söta bilder på Sam.





2 kommentarer:

  1. Jag blir SJUK....
    Så otroligt fina
    bilder.
    Sammy ska vi inte
    ens tala om, vilken
    kille ;-)

    Hälsningar Karin

    SvaraRadera
  2. VILKA bilder!!!! Chippen ser hur snygg ut som helst, vilken papillonhane :=)

    Många hälsningar från stolta uppfödare!!!! ;=)

    SvaraRadera